Strony internetowe

Tworzymy zarówno proste, jak i zaawansowane strony www skrojone na miarę potrzeb Twojej firmy.

Daj się znaleźć w

otchłani internetu

Zakupy online z roku na rok zyskiwały na znaczeniu, przekonując do siebie coraz bardziej sceptycznych konsumentów. Prawdziwą rewolucję spowodowała jednak pandemia koronawirusa, która niemal całkowicie przeniosła nasze życie do internetu.

Nie zwlekaj. Umów konsultację!




    Teraz, gdy konkurencja na rynku jest niezwykle silna, Twój biznes potrzebuje mocniejszych argumentów niż kiedykolwiek, by przekonać do siebie Klienta. Dziś, nie wystarczy już dobry produkt, który „obroni się sam”. Dziś, naprawdę dobry produkt potrzebuje równie dobrego wsparcia, które zapewni mu odpowiednią ekspozycję w internecie i jego coraz bardziej zaawansowanych platformach.

    Pamiętaj, Twoja konkurencja nie śpi i z pewnością robi wszystko, żeby Cię wyprzedzić, zyskując nie tylko potencjalnych Klientów, ale przede wszystkim budując świadomość swojej marki oraz zaufanie do niej wśród różnych społeczności. Co więcej, strona internetowa pełni dziś rolę nie tylko wizytówki czy platformy sprzedażowej, ale także jest podstawą weryfikacji wiarygodności dla znacznej części konsumentów.  Co to oznacza? Mniej więcej tyle, że brak strony internetowej lub strona niskiej jakości, brak profilu w mediach społecznościowych czy brak wzmianek o firmie w wyszukiwarkach jest dziś – co najmniej – podejrzana.

    Dlaczego warto?

    Zbudowanie strony internetowej Twojej firmy, to jedno z najważniejszych działań, jakie powinieneś wykonać niezależnie od tego, czy dopiero startujesz z biznesem, czy posiadasz ugruntowaną pozycję na rynku. Dlaczego to takie ważne? I co wspólnego ma z tym wszystkim… helikopter?

    Dlaczego warto?

    1

    Zyskujesz wiarygodność

    Nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz – to zasada, która wbrew pozorom nie jest hasłem przewodnim „dzisiejszej młodzieży”, a stała się realnym wyznacznikiem wśród obecnych konsumentów, także tych, którzy do niedawna korzystali z tradycyjnych metod poszukiwania informacji. To właśnie dzięki stronie internetowej Twoi Klienci mają niemal natychmiastowy dostęp do oferty, portfolio, rekomendacji czy informacji o siedzibie Twojej firmy, a także godzinach jej pracy, telefonie czy adresie e-mail. Brak strony w internecie kojarzy się dziś z niewiarygodnymi firmami, które mogą nas oszukać i z dnia na dzień zniknąć lub z którymi kontakt jest ograniczony, niewygodny i utrudniony. Klienci tego nie lubią.
    2

    Bo liczy się szybkość

    Pozwól, że zobrazujemy Ci, jak wygląda proces zakupowy w internecie na „żywym organizmie”.

    „Brak strony www? Ok, może dopiero zaczynają, dobrze, że jest, chociaż strona na Facebooku. Jak ta firma się właściwie nazywa? W nazwie był myślnik czy spacja? Ok, mam. Ostatni post 2 miesiące temu… To oznacza, że firma już się zamknęła? Brak maila, jest tylko telefon, ale jest 21:00, na pewno nikt nie odbierze. Czy oni na pewno działają legalnie? Czy jest tu jakiś regulamin?”.

    Czy wiesz już, co zrobiła osoba z tej historii? Po pierwsze Twoja firma straciła w oczach potencjalnego Klienta, po drugie użytkownik zirytował się długą ścieżką poszukiwania informacji, a po trzecie – i najważniejsze – przeniósł się on do konkurencji, a do Ciebie już najpewniej nie wróci.
    3

    Nawiązuj relacje

    Czy jest lepszy sposób na zapoznanie Klienta z tym, co oferujesz niż strona internetowa? W czasach, kiedy tylko w Polsce z internetu korzysta 26 milionów użytkowników, to tam w pierwszej kolejności poszukujemy najbardziej aktualnej oferty produktów i usług, nowości czy promocji. Posiadając własną stronę internetową możesz także dać użytkownikowi coś więcej – dostęp do specjalnych zniżek i rabatów, bazy wiedzy, e-booków. Wszystko to, co zatrzyma go przy Twojej ofercie i dzięki czemu nawiążesz z nim relację. Poza tym, Twoja strona internetowa daje możliwość natychmiastowego wglądu w portfolio, przez co nie tracisz czasu na przedstawianie doświadczenia czy dokumentowanie współpracy każdemu zainteresowanemu.
    4

    Być dostępnym 24/7

    Ze stron internetowych możemy korzystać z każdego miejsca na świecie i o każdej porze, pod warunkiem, że jest tam dostęp do internetu. Dzięki dobrze stworzonej witrynie i odpowiedniemu pozycjonowaniu masz więc szansę dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców – od Kujaw po Wyspy Owcze. Co więcej, w przeciwieństwie do stacjonarnej lokalizacji, strona www pracuje dla Ciebie nieustannie przez całą dobę, nawet wtedy, gdy Ty śpisz! W ten sposób dajesz dostępność do produktów, usług czy informacji po zamknięciu sklepu czy biura, a także wtedy, gdy jesteś na wakacjach.
    5

    Potrzebujesz pilota

    Skuteczny marketing to marketing wielopłaszczyznowy. Pozycjonowanie, AdWords, E-mail Marketing, Social Media Marketing, Content Marketing – sposobów jest naprawdę wiele i możemy je skroić „na wymiar” dla każdego biznesu. Wszystkie działania na niewiele się jednak zdadzą, jeśli nie będzie bazy w postaci strony www, do której wszystkie te narzędzia mają kierować użytkownika. To trochę jak kupić helikopter, ale nie mieć uprawnień pilota, by wznieść go w powietrze. Żeby więc helikopter spełniał swoje zadanie i doleciał na miejsce, musimy połączyć ze sobą wiele ważnych elementów, a za sterami posadzić kogoś, kto ma odpowiednie umiejętności.
    6

    Oszczędzasz czas

    Czas to pieniądz. Posiadanie strony internetowej pozwoli Ci więc zaoszczędzić jedno i drugie, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. Udostępniając Klientom informacje o swoich produktach i usługach, np. za pomocą grafik, filmów, e-booków czy banerów, unikasz czasochłonnego odpowiadania na maile czy telefony. Podobny efekt osiągniesz z pomocą umieszczonego na stronie FAQ, czyli zbioru odpowiedzi na „najczęściej zadawane pytania”. Dobrze zaprojektowana strona www zautomatyzuje też część pracy Twojej i Twoich pracowników, takiej jak np. odpowiadanie na pytania w czacie, umawianie wizyt online, pobieranie dokumentów czy dokonywanie płatności.
    7

    Zdobywasz informacje

    Posiadanie strony internetowej pozwala na podpięcie zaawansowanych narzędzi analitycznych, a co za tym idzie – na obserwowanie zachowań wszystkich tych, którzy na nią wchodzą. Kody Analytics identyfikują Klientów witryny i zapisują każdy ich krok, przez co możesz dowiedzieć się, w co najchętniej klikają, ile czasu spędzili w danej zakładce, z jakich urządzeń korzystają i ilu z nich ostatecznie dokonuje konwersji, np. w postaci telefonu, rejestracji, zakupu czy maila. To niezwykle cenne informacje, dzięki którym tworzone kampanie reklamowe mają szansę dotrzeć do tych użytkowników, na których Ci zależy.
    8

    Pewna inwestycja

    Posiadanie strony internetowej to naprawdę dobra inwestycja, która wykazuje realny zwrot w określonym czasie. W przypadku naszych Klientów, większość z nich deklarowała, że strona internetowa zwróciła się już po pierwszych 6 miesiącach! Choć koszt jej zaprojektowania, zbudowania i „uzbrojenia” w niezbędne funkcje czy aplikacje różni się w zależności od złożoności i funkcjonalności, to zawsze posiadanie profesjonalnej witryny pozytywnie wpłynie na osiągane przez Ciebie wyniki. W długiej perspektywie stosunkowo niewielka inwestycja w jej stworzenie przyniesie zyski, przyciągając nowych Klientów, budując świadomość i zaufanie wobec marki.

    Twoja strona www może przybierać różne formy w zależności od potrzeb i charakteru prowadzonej działalności

    Idealne rozwiązanie dla małych firm, które chcą zaprezentować swoją ofertę w internecie. Wizytówka firmowa zawiera kilka zazwyczaj kluczowych zakładek, takich jak Strona Główna, Oferta, O firmie i Kontakt, a także odnośniki do mediów społecznościowych czy mapę ze wskazówkami dojazdu.

    Dowiedz się więcej

    Bardziej rozbudowana strona z wieloma zakładkami oraz panelem CMS. Strona firmowa posiada najczęściej rozwijane Menu z podstronami, Slider, Newsletter, Aktualności czy miejsce z dokumentami do pobrania. To rozwiązanie dla firm, które mają rozbudowaną ofertę lub chcą przekazać wiele szczegółów na temat swojej działalności, produktów czy usług.

    Dowiedz się więcej

    Internetowy system sprzedażowy, posiadający panel zarządzania treścią CMS, produktami, cenami, a także całymi zamówieniami oraz ich wysyłką czy obsługą. Dobrze zaprojektowany sklep internetowy jest zintegrowany z firmami kurierskimi, płatnościami online, systemami magazynowymi, księgowymi.

    Dowiedz się więcej

    Wielozakładkowa i zaawansowana strona z systemem zarządzania treścią CMS, wielopoziomowym Menu, Wyszukiwarką, Blogiem, Newsletterem, Statystykami, modułami reklam, możliwością logowania użytkowników, ankietami, formularzami oraz integracją z systemami zewnętrznymi.

    Dowiedz się więcej

    Strona produktowa, sprzedażowa, często przygotowana pod kampanie reklamowe, np. AdWords. Składa się z jednej przewijanej strony, na której znajdują się informacje o akcji promocyjnej, formularz zgłoszeniowy lub np. przycisk “kup teraz”. Do landing page można podpinać różne moduły, np. do płatności online.

    Dowiedz się więcej

    W pełni spersonalizowane projekty w oparciu o ideologię „less is more”, czyli maksimum możliwości w minimalistycznej oprawie

    Tworzone w oparciu o najnowocześniejsze technologie, dzięki czemu wyróżniają się na tle innych witryn nie tylko designem, ale także funkcjonalnościami

    Intuicyjna nawigacja, przejrzysta zawartość, dobrze rozmieszczone treści i przyciski gwarantują Klientom szybkie dotarcie do informacji i krótką, wygodną ścieżkę zakupową

    Kolory, czcionki, czytelne grafiki czy wysokiej jakości zdjęcia są dla nas równie ważne jak aspekty techniczne, dlatego dopasowujemy je do charakteru Twojego biznesu i łączymy w całość z funkcjonalnościami

    Nie ma mowy o niemieszczących się grafikach na ekranie telefonu czy tabletu. Kładziemy duży nacisk na przystosowywanie stron do urządzeń mobilnych

    Nasze strony internetowe posiadają proste i funkcjonalne systemy zarządzania zawartością witryny oraz jej treściami, przez co możesz samodzielnie wprowadzać do niej proste zmiany

    3 złote zasady naszej współpracy

    1

    Ty decydujesz

    Ale tylko wtedy, kiedy tego chcesz. Nie przewracamy oczami, kiedy Klienci dzwonią do nas z sugestiami, pomysłami czy poprawkami. W końcu to my pracujemy dla Was, a naszym nadrzędnym celem jest Wasze zadowolenie i sukces. Traktujemy tę zasadę serio, dlatego jeśli chcesz – współpracujemy i razem siedzimy do północy w piątek nad wyborem fontu, a jeśli nie masz na to czasu ani głowy – my wszystkim zajmiemy się od początku do końca.

    2

    Dostajesz coś unikalnego

    Niech słowo „copy” w oferowanych usługach Cię nie zwiedzie. Kopiowanie jest dla słabych, a w naszym Teamie nawet kawa nie może być słaba. Na pokładzie mamy specjalistów z konkretnym portfolio, którzy współpracują między sobą przy każdym zleceniu. Design, Marketing i Software nie bez powodu siedzą “biurko w biurko”. Każdy dział tworzy dla Ciebie unikalne i nieszablonowe projekty, by Twoja strona wyróżniała się na tle innych i zapadała w pamięć.

    3

    Bierzemy pełną odpowiedzialność

    Uwaga, nie dla każdego jest to oczywiste. My odbieramy telefony po zdaniu zlecenia i opłaceniu faktury. Pomagamy, doradzamy i usprawniamy, jeśli tylko chcesz coś zmienić czy ulepszyć. Jako nasz Klient otrzymujesz także dedykowany panel „Service Desk”, w którym możesz zgłaszać usterki czy awarie 24/7. Przeszkolimy Cię także z obsługi Panelu Edycji Twojej strony, byś sam mógł wprowadzać szybkie zmiany i pomożemy zawsze, gdy coś pójdzie nie tak. Nie ma takich pożarów, których byśmy nie ugasili! Nawet, gdy „coś się samo zrobiło”.

    Strona tworzona od podstaw czy „gotowiec”?

    Mimo nieco wyższych kosztów inwestycji rekomendujemy strony projektowane od podstaw, czyli takie, które będą idealnie dopasowane do potrzeb Twojego biznesu, ze wszystkimi niezbędnymi funkcjonalnościami. Jak to wygląda w praktyce?

    Tu pomysły przeobrażają się w prototyp graficzny, który mówi nam, czy wszystkie ustalone funkcjonalności strony lub sklepu znajdą się w projekcie. Na tym etapie weryfikujemy czy to, co stworzyliśmy jest tym, czego oczekujesz.

    Nadal nie jesteś pewny? To zapytamy o jeszcze jedną rzecz. Jeśli miałbyś wspiąć się na K2, to wybrałbyś porządne i dopasowane do każdych warunków atmosferycznych buty z wyższej półki czy “pierwsze lepsze” z sieciówki?

    Jeśli miałbyś wspiąć się na K2, to wybrałbyś porządne i dopasowane do każdych warunków atmosferycznych buty z wyższej półki czy “pierwsze lepsze” z sieciówki?

    Współpracując z nami zyskujesz

    12-miesięczną gwarancję na wykonane prace

    Profesjonalnie przygotowany projekt z makietami i prototypami

    Unikalny projekt graficzny w ideologii less is more

    Zoptymalizowaną ścieżkę konwersji i zachowań użytkowników

    Dedykowanego Project Managera

    Konsultację marketingową już na etapie prototypowania graficznego

    Dedykowany panel Service Desk do szybkiego zgłaszania usterek

    Możliwość samodzielnej edycji strony przez intuicyjny edytor

    Specjalistyczną optymalizację skryptów powodującą szybkie wczytywanie elementów witryny (Progressive Web Design)

    Projekt prawidłowo przygotowany pod działania marketingowe Google Ads / Social Media / SEO

    Możliwość rozpoczęcia prac od zera(od narodzin marki) do jej rozpromowania

    Profesjonalny projekt będący efektem aktywnej współpracy pomiędzy działami Designu, Marketingu i Software’u

    UŻYTKOWNICY NASZYCH STRON INTERNETOWYCH CENIĄ:

    Szybkość wczytywania podstron

    Responsywność na różnych urządzeniach

    Funkcjonalne mega menu

    Łatwość Poruszania się i Intuicyjność

    Podkreślanie kluczowych wartości usług

    Przejrzystość treści