Newslettery

Działaj skutecznie

z newsletterami

Każda wizyta w skrzynce, to szansa dla Twojego biznesu na dotarcie do idealnej grupy docelowej – w końcu każdy, kto zostawił swój adres w polu „newsletter”, miał w tym jakiś cel! A od tego momentu do realizacji Twojego celu biznesowego jest już naprawdę krótka droga.

Nie zwlekaj. Umów konsultację!




    Czy wiesz, że na 4 maile, które firma wysyła do swoich Klientów, tylko 1 zostanie otwarty? Choć mogłoby się wydawać, że statystyka nie działa na korzyść tego narzędzia, to newsletter w rzeczywistości ma niezwykle olbrzymi potencjał, który należy odpowiednio wydobyć i wykorzystać. Jest to sztuka trudna, ale zdecydowanie warta poświęcenia. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że z maila korzysta większość z nas, a wielu zagląda do skrzynki nawet kilkanaście razy dziennie.

    Dlaczego warto?

    Dlaczego warto?

    1

    Przypomnienie o marce

    W czasach „szybkich lajków” łatwo zagubić się w markach, które wcześniej zaobserwowaliśmy czy polubiliśmy. Newsletter, to idealne narzędzie, by o sobie przypomnieć i przekazać informacje z życia firmy, które mogą być istotne dla naszych odbiorców.
    2

    Wrażenie ekskluzywności

    Newsletter, to także świetne miejsce do podarowania użytkownikowi czegoś specjalnego – zniżki, tajnego kodu rabatowego, informacji o przedsprzedaży czy e-booka. To także doskonała zachęta do podjęcia interakcji, która jednocześnie daje Klientowi poczucie bycia wyróżnionym.
    3

    Budowanie wizerunku eksperta

    W newsletterze możesz dzielić się poradami czy branżowymi ciekawostkami, przez co szanse, że odbiorcy potraktują Twoją firmę jako eksperta znacznie rośnie.
    4

    Zwiększanie zasięgu

    Jeden newsletter możesz wysyłać do niemal nieograniczonej liczby osób, przez co niewielkim nakładem sił i środków finansowych możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
    5

    Poszerzanie bazy danych

    Uruchamiając newsletter możesz także poszerzyć swoją bazę informacji o Klientach. Dowiesz się, w co chętniej klikają, jakich treści unikać, czy jaki rodzaj komunikacji przełożył się na konwersję.
    6

    Trafianie do kręgu zainteresowanych

    Większość osób, która zapisała się do newslettera zrobiła to z określonego powodu. Niektórzy liczą na zniżkę za zapis, inni chcą być na bieżąco z wydarzeniami firmy, a jeszcze kolejni poszukują typowo branżowych informacji. Jaki powód by to nie był, zawsze jest to szansa na interakcję, której grzech nie wykorzystać.

    Wiemy, jak kierować ustawieniami, by zyskać jak najwyższy wskaźnik otwieranych wiadomości, np. umieszczając hasło zachęcające do podjęcia działania (CTA) w odpowiednim miejscu.

    Dowiedz się więcej

    Tworzymy angażujące treści opatrzone ciekawym copy oraz estetycznymi grafikami, dzięki czemu użytkownik nie jest znudzony czy zniechęcony wysyłanymi treściami.

    Dowiedz się więcej

    E-mail z newsletterem musi poprawnie wyświetlać się na wszystkich urządzeniach mobilnych.

    Dowiedz się więcej

    Wiemy, jak chronić dane użytkowników, a także wyjaśniamy im, dlaczego są odbiorcami Twojej wiadomości i jak mogą z nich zrezygnować. Gra „fair” zawsze popłaca.

    Dowiedz się więcej