Marketing

Plan jest prosty – my wyposażymy Cię w odpowiednie narzędzia, a Ty zdobywasz nowych Klientów. Dobrze zoptymalizowane działania marketingowe są jednym z najważniejszych filarów zwiększania zysków firmy.

Nie pozwól

by Cię ominięto

Czy potrafisz dokończyć „jak sobota to tylko…” ? A może już czytając te kilka słów, nucisz charakterystyczną melodię w myślach? Zastanawiałeś się też kiedyś, dlaczego chętniej robisz zakupy w jednym sklepie, mimo że trzy inne mają podobny asortyment? I na koniec – jak często (i czy w ogóle), klikasz w linki z drugiej czy trzeciej strony w Google?

Nie zwlekaj. Umów konsultację!




    Pytamy, ponieważ chcemy pokazać Ci, że nasze wybory zakupowe nie do końca… zależą od nas, a są kształtowane przez reklamy. A nadrzędnym zadaniem reklamy jest przekonanie Cię, że potrzebujesz właśnie TEGO produktu, przez co poczujesz się lepiej, atrakcyjniej, zdrowiej czy odważniej. Dobra reklama nie obiecuje niemożliwego.

    Dobra reklama tworzy wizje, kreuje określony obraz, działając na emocje i wyobraźnię. My tutaj też to robimy! Bo reklama to nic złego – w końcu chcemy udowodnić Ci, że u nas będzie Ci znacznie lepiej niż u konkurencji, ponieważ mamy coś, czego inni nie mają (to prawda). Po tym, jak to przeczytasz, za kilka dni zobaczysz post sponsorowany naszej firmy w mediach społecznościowych i powiesz „skądś ich kojarzę”. Za kolejne kilka dni pojawimy Ci się w trzech pierwszych wynikach Google i wówczas uznasz, że to z nami chcesz nawiązać współpracę. Bo “mignęliśmy” Ci w sieci, słyszałeś „gdzieś” o nas, czytałeś o nas i masz wrażenie, że już się znamy.

    Twoja skuteczna reklama będzie opierała się na:

    1

    Google Ads

    Dzięki reklamom w Google Twoja firma będzie wszędzie tam, gdzie szukają jej Klienci. Reklama pojawi się w chwili, gdy użytkownik będzie poszukiwał produktów lub usług podobnych do Twoich. Dzięki Google Ads zwiększysz liczbę wizyt na swojej stronie, uzyskasz większą liczbę połączeń telefonicznych i wizyt stacjonarnych w swoim sklepie, showroomie czy biurze.

    2

    Social Ads (Facebook/Instagram Ads)

    Reklamy w mediach społecznościowych to obecnie niemal konieczność – większość z tych, którzy korzystają z internetu, równie często korzysta z aplikacji, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter czy Tiktok. Reklama w social mediach pomoże Ci więc dyskretnie wplatać materiały sponsorowane w treści, które przeglądają Twoi potencjalni Klienci.

    3

    Pozycjonowaniu naturalnym SEO

    Celem pozycjonowania SEO jest zwiększenie widoczności Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Dlaczego to takie ważne?  W stronę, która znajduje się w „pierwszej piątce” wyników w wyszukiwarce, klika aż 88 proc. użytkowników. Wzrost widoczności witryny wpływa też na jej autentyczność w oczach potencjalnych Klientów.

    4

    Analityce internetowej Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics, HotJar, Facebook Pixel

    W tym przypadku „im więcej wiesz, tym lepiej śpisz”, bo im więcej wiesz o swoich Klientach, tym skuteczniejsze są działania, które prowadzisz. Takie dane to zdecydowanie więcej niż suche liczby – dzięki nim podniesiesz współczynnik konwersji, skuteczniej zoptymalizujesz swój sklep i efektywniej rozdysponujesz budżet reklamowy.

    5

    Zastosowaniu lejków sprzedażowych

    Lejek sprzedażowy to nic innego jak proces, przez który przechodzą użytkownicy od momentu zainteresowania produktem aż po jego zakup. Dzięki niemu możemy analizować poszczególne etapy sprzedaży, podejmowane w nich działania oraz monitorować ich skuteczność

    6

    Profesjonalnym copywritingu

    Content marketing pozwala stworzyć historię czy opowieść o marce, dzięki której ta wyróżnia się na tle konkurencji. Dobre copy angażuje odbiorcę treści, buduje z nim więź i lojalność wobec firmy.

    7

    Kampaniach mailowych

    Choć robisz to rzadko, są maile reklamowe, które otwierasz. Zazwyczaj znajdujesz tam krótką informację, kod rabatowy czy zaproszenie do akcji, która może Cię zainteresować, prawda? O to chodzi w e-mail marketingu. Docieramy z Twoją ofertą do odpowiednich grup docelowych, a więc do potencjalnych Klientów.

    Wyobraź sobie, że zakładasz piekarnię, a w mieście odbywa się Festiwal Chleba. Większość osób, która weźmie udział w tym wydarzeniu, to osoby w jakiś sposób związane z wypiekami, a więc będą to potencjalni Klienci Twojej nowej piekarni. Wszystkie te osoby to właśnie idealna grupa docelowa, dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twoja firma. Zaprojektujemy działania, dzięki którym nie tylko do nich dotrzesz, ale także zbudujesz z nimi relacje. A gdy Ty skupisz się na relacjach, my pozyskamy dla Ciebie kolejnych Klientów.

    Dowiedz się więcej

    Gdy do Twojej piekarni zaczną ustawiać się kolejki, przypadkowi przechodnie uznają, że Twoje wypieki muszą być wyjątkowe i sami w niej staną. Do tego pantoflowa poczta od sąsiadki do sąsiadki i po jakimś czasie ruch zacznie napędzać się sam. Podobnie działa to w internecie – dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu, reklamom i optymalizacji SEO, na Twoją stronę trafią zarówno Klienci, jak i „przypadkowi przechodnie”, którzy w końcu także staną się Klientami Twojej firmy.

    Dowiedz się więcej

    Jeśli do tej pory nie korzystałeś z marketingu internetowego, wrzucanie pieniędzy do tajemniczej i niewidzialnej maszyny może wydawać się szarlataństwem. Wskażemy Ci najkorzystniejsze narzędzia oraz dopasujemy progi finansowe, by wydatki marketingowe były odpowiednio zoptymalizowane pod konkretne działania, a także zwróciły się w realnej sprzedaży.

    Dowiedz się więcej

    Już nie musisz głowić się, jak dotrzeć do nowych Klientów lub w jaki sposób przygotować ciekawą akcję promocyjną. Planowanie, analizowanie i wdrażanie to nasza działka, abyś Ty mógł zająć się rozwijaniem produktów czy relacji biznesowych z partnerami.

    Dowiedz się więcej

    Nawet najlepsze koncepcje biznesowe upadały, gdy przestawały się rozwijać. Elastyczność, otwartość na zmiany oraz szybkie reakcje na dynamikę rynku są niemalże gwarancją powodzenia w każdej branży. Strona internetowa to podstawa rozwijającego się biznesu, a także platforma, która powinna nadążać za zmianami w Twojej firmie.

    Dowiedz się więcej