Design
Z internetem jest tak, jak z jedzeniem – kupujemy głównie oczami. Tworzymy i projektujemy więc tak, by przyciągać uwagę Twoich Klientów.
Wyróżniaj się
na tle konkurencji
Czy wiesz, że podjęcie decyzji o tym, czy zostaniesz na danej stronie internetowej lub z niej wyjdziesz, podejmujesz w ok. 7 sekund?
Nie zwlekaj. Umów konsultację!
Design
Choć świadomie nie zagłębiasz się w tym czasie w szczegóły, to Twój mózg potrafi już ocenić, czy podoba Ci się witryna, czy łatwo się po niej poruszać, i czy wzbudza Twoje zaufanie. Dzieje się tak dokładnie tak jak wtedy, gdy poznajesz drugiego człowieka – wówczas również liczy się pierwsze wrażenie i te ułamki sekund, w których decydujesz o dalszych losach znajomości. Co więc możesz zrobić, by Twoja strona lub sklep internetowy jak najlepiej prezentowały się podczas pierwszego spotkania z Klientem?
Pierwsza zasada, to zmiana perspektywy. Musimy pamiętać, że strona powinna służyć użytkownikom i to dla nich ją tworzymy. To jak z przyjmowaniem gości w domu – jako gospodarze musimy zadbać o dobrą atmosferę oraz zaopiekować się nimi, by czuli się u nas przyjemnie i komfortowo. O to zadowolenie naszego „internetowego gościa” naprawdę warto powalczyć, ponieważ zadowolony użytkownik wchodzi na stronę, szuka danej informacji lub produktu, a jeśli proces ten przebiegnie bezproblemowo, przystępuje do działania! Im bardziej estetyczna, intuicyjna i przyjazna użytkownikowi witryna, tym większa szansa na powodzenie procesu sprzedaży.
Druga zasada, to „less is more”, którą stosujemy w wielu aspektach naszej pracy. W tym przypadku oznacza to, że im mniej kliknięć musimy wykonać, by dokończyć daną czynność, tym lepiej będziemy odbierani przez użytkownika. Mniej kliknięć oznacza z kolei, że cel Klienta zostanie osiągnięty szybciej, przez co uniknie on uczucia „zmęczenia” wykonywanym procesem. To znów tak samo jak z naszymi gośćmi – ich także nie prosimy o długie czekanie na posiłek czy pomoc w jego przygotowaniu, prawda?
Zaprojektujemy dla Ciebie
branding
logotyp
księgę znaku
wireframe layoutu strony www
Nie czekaj, wpisz spotkanie z nami w swój kalendarz
Nasze zasady dobrego designu
Układamy PUZZLE
Zanim przystąpimy do pracy, musimy znać odpowiedzi na kilka ważnych pytań, np. „Czego ma dotyczyć strona”, „Co ma w niej znaleźć odbiorca”, „Jaką funkcję ma spełniać?”, „Co będzie można zrobić za jej pośrednictwem?”. W końcu użytkownik trafił do Twojej witryny, ponieważ czegoś potrzebował – znaleźć informację, kupić coś lub uzyskać odpowiedź na konkretne pytanie. Jeśli zmusisz go do długiego poszukiwania i przedzierania się przez różne podstrony, z pewnością szybko kliknie krzyżyk, by z niej wyjść. Określenie celu i przystosowanie strony internetowej do funkcji, którą ma pełnić jest więc niezwykle ważne. Równie ważne, jak jej wygląd – spójne elementy brandingu, logotypy, a nawet czcionka i jej kolor mają ogromny wpływ na to, jak jest odbierana nasza firma.