Design

Z internetem jest tak, jak z jedzeniem – kupujemy głównie oczami. Tworzymy i projektujemy więc tak, by przyciągać uwagę Twoich Klientów.

Wyróżniaj się

na tle konkurencji

Czy wiesz, że podjęcie decyzji o tym, czy zostaniesz na danej stronie internetowej lub z niej wyjdziesz, podejmujesz w ok. 7 sekund?

Nie zwlekaj. Umów konsultację!




    Choć świadomie nie zagłębiasz się w tym czasie w szczegóły, to Twój mózg potrafi już ocenić, czy podoba Ci się witryna, czy łatwo się po niej poruszać, i czy wzbudza Twoje zaufanie.  Dzieje się tak dokładnie tak jak wtedy,  gdy poznajesz drugiego człowieka – wówczas również liczy się pierwsze wrażenie i te ułamki sekund, w których decydujesz o dalszych losach znajomości. Co więc możesz zrobić, by Twoja strona lub sklep internetowy jak najlepiej prezentowały się podczas pierwszego spotkania z Klientem?

    Pierwsza zasada, to zmiana perspektywy. Musimy pamiętać, że strona powinna służyć użytkownikom i to dla nich ją tworzymy. To jak z przyjmowaniem gości w domu – jako gospodarze musimy zadbać o dobrą atmosferę oraz zaopiekować się nimi, by czuli się u nas przyjemnie i komfortowo. O to zadowolenie naszego „internetowego gościa” naprawdę warto powalczyć, ponieważ zadowolony użytkownik wchodzi na stronę, szuka danej informacji lub produktu, a jeśli proces ten przebiegnie bezproblemowo, przystępuje do działania! Im bardziej estetyczna, intuicyjna i przyjazna użytkownikowi witryna, tym większa szansa na powodzenie  procesu sprzedaży.

    Zaprojektujemy dla Ciebie

    branding

    logotyp

    księgę znaku

    wireframe layoutu strony www

    Zanim przystąpimy do pracy, musimy znać odpowiedzi na kilka ważnych pytań, np. „Czego ma dotyczyć strona”, „Co ma w niej znaleźć odbiorca”, „Jaką funkcję ma spełniać?”, „Co będzie można zrobić za jej pośrednictwem?”. W końcu użytkownik trafił do Twojej witryny, ponieważ czegoś potrzebował – znaleźć informację, kupić coś lub uzyskać odpowiedź na konkretne pytanie. Jeśli zmusisz go do długiego poszukiwania i przedzierania się przez różne podstrony, z pewnością szybko kliknie krzyżyk, by z niej wyjść. Określenie celu i przystosowanie strony internetowej do funkcji, którą ma pełnić jest więc niezwykle ważne. Równie ważne, jak jej wygląd – spójne elementy brandingu, logotypy, a nawet czcionka i jej kolor mają ogromny wpływ na to, jak jest odbierana nasza firma.