Chatboty

Stworzymy

wirtualnego doradcę

Obsługa klienta jest świetna, ale jest jeszcze lepsza w połączeniu z wyższą sprzedażą

Nie zwlekaj. Umów konsultację!




    Nie bez powodu w sprzedaży mówi się, że „klient zniecierpliwiony to klient stracony”. Kiedy chcemy kupić buty, zadaniem Ekspedienta jest zaopiekowanie się nami – zaproponowanie pomocy, przyniesienie odpowiedniego rozmiaru czy udzielenie informacji o cenie lub promocji. W przypadku sklepów internetowych ciężko byłoby odwzorować ten schemat, zwłaszcza że ruch jest tam niejednokrotnie większy niż w sklepie stacjonarnym, a co więcej, Klienci dokonują zakupów przez całą dobę, nie tylko w godzinach pracy Obsługi.

    Nasze chatboty są zaprojektowane tak, by udzielić pomocy każdemu Klientowi, niezależnie od ruchu w sklepie czy pory, a nawet spersonalizować wiadomości, posługując się np. imieniem użytkownika. Chatbot może pomóc znaleźć odpowiedni produkt w sklepie, udzielić informacji o np. pielęgnacji danego towaru czy o zasadach trwającej promocji.

    Dlaczego warto?

    Przekonaj się, dlaczego powinieneś zaprzyjaźnić się z Chatbotem.

    Dlaczego warto?

    1

    Wzrost sprzedaży

    Statystycznie od 50 do 90 proc. użytkowników Messengera wchodzi w interakcje z chatbotami, co oznacza, że właśnie taki odsetek ludzi może stać się Twoimi Klientami za pomocą tylko jednego narzędzia!
    2

    Nieograniczona wydajność

    Jeden chatbot może obsługiwać niemal nieograniczoną grupę użytkowników. Jego wydajność jest więc nieporównywalnie większa niż wydajność ludzi.
    3

    Oszczędność czasu i pieniędzy

    Chatbot może z powodzeniem zastąpić pracę nawet kilkunastu osób w Twojej firmie, dlatego w czasie kontaktu Klienta czy interesanta z chatbotem Twoi specjaliści mogą zajmować się innymi istotnymi zadaniami.
    4

    Niezależnie od branży

    W przeciwieństwie do innych podobnych narzędzi, chatboty nie wymagają dużego nakładu finansowego czy czasowego. Z powodzeniem można je stosować w każdej branży – marketingu, consultingu, sprzedaży, IT, usługach, hotelarstwie, HR i wielu innych.
    5

    Interakcja z użytkownikiem

    Chatboty to narzędzia, które zapewniają doskonałą interakcję z użytkownikami – zwiększają czas spędzony na danej stronie przez podtrzymywanie konwersacji, dostarczają informacji, odpowiadają na pytania i inicjują kontakt. W efekcie użytkownik jest zaopiekowany i bardziej skłonny do zakupu lub skorzystania z oferty.
    6

    Domknięcie sprzedaży

    Chatbot do także świetne narzędzie wspomagające sprzedaż – jest udogodnieniem dla wszystkich tych, którzy nie potrafią samodzielnie podjąć decyzji zakupowej i potrzebują wsparcia.
    7

    Pełne zautomatyzowanie

    Produktywność pracowników wykonujących wciąż te same zadania prawie zawsze spada w miarę upływu czasu. Chatboty automatycznie wykonują wszystkie zadania, które wymagają powtarzalności i szybkości.