Chatboty
Stworzymy
wirtualnego doradcę
Obsługa klienta jest świetna, ale jest jeszcze lepsza w połączeniu z wyższą sprzedażą
Nie zwlekaj. Umów konsultację!
Chatboty
Nie bez powodu w sprzedaży mówi się, że „klient zniecierpliwiony to klient stracony”. Kiedy chcemy kupić buty, zadaniem Ekspedienta jest zaopiekowanie się nami – zaproponowanie pomocy, przyniesienie odpowiedniego rozmiaru czy udzielenie informacji o cenie lub promocji. W przypadku sklepów internetowych ciężko byłoby odwzorować ten schemat, zwłaszcza że ruch jest tam niejednokrotnie większy niż w sklepie stacjonarnym, a co więcej, Klienci dokonują zakupów przez całą dobę, nie tylko w godzinach pracy Obsługi.
Nasze chatboty są zaprojektowane tak, by udzielić pomocy każdemu Klientowi, niezależnie od ruchu w sklepie czy pory, a nawet spersonalizować wiadomości, posługując się np. imieniem użytkownika. Chatbot może pomóc znaleźć odpowiedni produkt w sklepie, udzielić informacji o np. pielęgnacji danego towaru czy o zasadach trwającej promocji.
Chatbot może z powodzeniem zastąpić nawet kilkunastu pracowników! Jego stworzenie i wdrożenie wymaga jednak odpowiednich kompetencji i obserwacji, dzięki którym możemy usprawniać działanie robota i dopasowywać go do potrzeb naszych Klientów. Niezwykle ważna jest w tym kontekście skuteczna sekwencja działań użytkownika i reakcji chatbota, bo to od nich w dużej mierze zależy powodzenie działania tego narzędzia.
Dlaczego warto?
Przekonaj się, dlaczego powinieneś zaprzyjaźnić się z Chatbotem.