Yappco
Kompleksowa identyfikacja wizualna oraz sklep internetowy yappco.bio
Wyzwania
Poniżej znajdzie się opis największych potencjalnych problemów, które w naszej firmie określamy wyzwaniami. Liczymy na ambitne zapytania i ciągłe podnoszenie poprzeczki.
Cele
Po wielu latach współpracy oraz budowania zgranego zespołu przekonaliśmy się, że musimy mieć wspólny focus. Przed rozpoczęciem każdej realizacji ustalamy jakie dokładnie cele chcemy osiągnąć.
Efekty
Czym byłaby ciężka praca bez zatrzymania się na chwilę i popatrzenia na wypracowane i niepowtarzalne rozwiązania? ;) Poniżej pokażemy kilka z projektów, którymi możemy się pochawalić.
Największe wyzwania
Deadline'y
Poważne plany
Kiedy opadły emocje po burzy mózgów przyszedł czas na stworzenie konkretnego planu. Koordynacja pracy kilku zespołów to duże wyzwanie, tym bardziej, że do efektu końcowego zaangażować musieliśmy firmy zewnętrzne.
Pierwszym i podstawowym krokiem było stworzenie logotypu oraz key visual, którym będą mogły kierować się już kolejne zespoły dbając przy tym szczególnie o spójność komunikacji już od samego początku. Zarówno po stronie klienta, jak i do dokumentacji czy aktywności w social mediach.
Drugi krok to ustalenie rodzajów produktów, które zostaną stworzone w pierwszym etapie, ponieważ docelowe zestawienie zakładało kilkadziesiąt produktów w różnych opakowaniach i pojemnościach. Suma wariantów projektów docelowych etykiet oraz kartoników przekraczała kilkaset sztuk. Zdecydowaliśmy się wybrać najważniejsze serie na początek. Dzięki temu mogliśmy zyskaliśmy trochę więcej czasu na dopracowanie ich, wprowadzenie odpowiednich modyfikacji oraz stworzenie unikalnej identyfikacji, której celem było uplasowanie produktu w segmencie premium.

Cele, które sobie postawiliśmy

Branding
Stworzenie unikalnego logo, które będzie swoimi elementami oddawało charakter marki opartej na jabłku.

Packaging
Zaprojektowanie kilkudziesięciu projektów opakowań oraz etykiet. Wyłonienie spośród wielu propozycji najlepszego rozwiązania umożliwiającego szybką, optyczną identyfikację produktów na półce.

Responsive web design
Zaprojektowanie dedykowanej szaty graficznej, tworzonej w procesie lo-fi / hi-fi wireframe design. Prezentacja widoków w wielu rozdzielczościach oraz wersji tablet i mobile.

Support
Nawiązanie stałej współpracy dotyczącej rozwoju oraz obsługi sklepu internetowego. Wdrażanie nowych rozwiązań oraz odpowiedź na potrzeb dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce.
Projekt, który stworzyliśmy


Przykładowe podstrony


Responsywność stron
Projekt sklepu internetowego został przygotowany do obsługi przede wszystkim na urządzeniach mobilnych. Analiza konkurencji oraz weryfikacja rodzaju urządzenia z jakiego mogą korzystać potencjalni kupujący była w tym, jak wielu innych przypadkach zerojedynkowa - mobile musi być dopracowany do perfekcji.


Efekty
-
Naming
Research konkurencji wykonaliśmy z pomocą takich narzędzi jak m. in. Brand24 oraz Answer the public.
-
Branding
Projektowanie logo oraz key visual wykonaliśmy w Adobe XD.
-
Packaging
Do stworzenia projektów opakowań i etykiet wykorzystaliśmy pełne środowisko Adobe XD/PS/AI.
-
Webdevelopment
Sklep został zaprogramowany w PHP. Technologia WP/Woocommerce oraz czysty kod Front-end.