Biolab

Sklep internetowy biolabshop.pl

O Kliencie

Biolab shop to sklep internetowy, oferujący peptydy, sarmy, aminokwasy i kremy z peptydami najwyższej jakości. Oferta sklepu skierowana jest do detalicznych i hurtowych nabywców peptydów, którym zależy na zakupie preparatów przebadanych klinicznie. Oferta sklepu Biolab shop jest bardzo szeroka - w sklepie można nabyć wiele rodzajów peptydów.

Rękawica, którą musieliśmy podnieść

Niniejszy case dotyczy wdrożenia drugiego e-commerce dla tego Klienta. Po kilka latach rozwoju firmy na podstawowym rozwiązaniu na Woo, przyszedł czas na przeniesienie rozpędzonej machiny na Prestashop.

Duży ruch

Uruchomienie nowego projektu na tej samej domenie, w który na starej technologii zaangażowanych jest kilkadziesiąt osób oraz ambasadorów i niekiedy procesuje setki zamówień dziennie to największe wyzwanie. Odpowiednia forma edukacji zespołu po stronie klienta, przyzwyczajenie do nowych funkcjonalności oraz wdrożenie w nowe widoki i nazewnictwo większości pól - to było coś.

Szereg procesów

Wielkość projektu i skala procesów do opanowania pomimo wysokiego poziomu skomplikowania bardzo mocno napędzała nas do pracy. Czuliśmy się bardzo dobrze przygotowani, aby zrealizować każde zadanie zgodnie z przyjętymi zasadami w naszej firmie tak, aby na żadnych kroku nic nas nie zaskoczyło. Łączny czas realizacji projektu zajął nam ponad pół roku. Rozpoczęło się standardowo, czyli od zebrania wszystkich aktualnie używanych funkcjonalności. Kolejnym krokiem były warsztaty dotyczące udoskonalenia bieżących rozwiązań. Następnie rozmowa o nowych potrzebach oraz inspiracjach dotyczących nowego layoutu. Po kilku tygodniach analiz nasze studio graficzne było przygotowane do pracy niczym drużyna Avengersów do pokonania najtrudniejszego zadania 😉

Podczas makietowania wszystkich widok, walidacji, hoverów, pop-upów i wszelkich pobocznych projektów nasz zespół PM przeprowadził analizę oraz zlecił przygotowanie materiałów edukacyjnych w formie video oraz postawienia środowiska developerskiego systemu Prestashop do rozpoczęcia wdrożenia Zespołu Klienta na nowy silnik e-commerce.

Cele, które sobie postawiliśmy

Specyfikacja projektowa

Wiele projektów można zrealizować na podstawie briefa. W tym przypadku m. in. zaawansowane zasady promocji lub dedykowany panel dla ambasadorów wymagały stworzenia obszernej dokumentacji.

Materiały edukacyjne

Zadowolenie klienta nauczonego pracy na Woocommerce mogliśmy zdobyć tylko i wyłącznie jeśli dobrze przygotujemy go do zmiany. Założyliśmy nagranie kilka godzin spersonalizowanych poradników video.

Niepowtarzalny design

Cel był "prosty". Znaleźć złoty środek pomiędzy wybranymi inspiracjami z Behance, wymaganiami klienta, elementami, który wymuszały również mechanizmy funkcjonalności.

Testy i wdrożenie

Testy środowiska, wydajnościowe, responsywności, obciążeniowe, UX oraz UI. Pod tym jednym zdaniem kryje się kilkadziesiąt godzin pracy. Wdrożenie w godzinach nocnych, aby zminimalizować utratę zysków.

Projekt strony głównej

Przykładowe podstrony

Szukasz partnera
do projektu?