Biolab
Sklep internetowy biolabshop.pl
Rękawica, którą musieliśmy podnieść
Duży ruch
Szereg procesów
Wielkość projektu i skala procesów do opanowania pomimo wysokiego poziomu skomplikowania bardzo mocno napędzała nas do pracy. Czuliśmy się bardzo dobrze przygotowani, aby zrealizować każde zadanie zgodnie z przyjętymi zasadami w naszej firmie tak, aby na żadnych kroku nic nas nie zaskoczyło. Łączny czas realizacji projektu zajął nam ponad pół roku. Rozpoczęło się standardowo, czyli od zebrania wszystkich aktualnie używanych funkcjonalności. Kolejnym krokiem były warsztaty dotyczące udoskonalenia bieżących rozwiązań. Następnie rozmowa o nowych potrzebach oraz inspiracjach dotyczących nowego layoutu. Po kilku tygodniach analiz nasze studio graficzne było przygotowane do pracy niczym drużyna Avengersów do pokonania najtrudniejszego zadania 😉
Podczas makietowania wszystkich widok, walidacji, hoverów, pop-upów i wszelkich pobocznych projektów nasz zespół PM przeprowadził analizę oraz zlecił przygotowanie materiałów edukacyjnych w formie video oraz postawienia środowiska developerskiego systemu Prestashop do rozpoczęcia wdrożenia Zespołu Klienta na nowy silnik e-commerce.

Cele, które sobie postawiliśmy

Specyfikacja projektowa
Wiele projektów można zrealizować na podstawie briefa. W tym przypadku m. in. zaawansowane zasady promocji lub dedykowany panel dla ambasadorów wymagały stworzenia obszernej dokumentacji.

Materiały edukacyjne
Zadowolenie klienta nauczonego pracy na Woocommerce mogliśmy zdobyć tylko i wyłącznie jeśli dobrze przygotujemy go do zmiany. Założyliśmy nagranie kilka godzin spersonalizowanych poradników video.

Niepowtarzalny design
Cel był "prosty". Znaleźć złoty środek pomiędzy wybranymi inspiracjami z Behance, wymaganiami klienta, elementami, który wymuszały również mechanizmy funkcjonalności.

Testy i wdrożenie
Testy środowiska, wydajnościowe, responsywności, obciążeniowe, UX oraz UI. Pod tym jednym zdaniem kryje się kilkadziesiąt godzin pracy. Wdrożenie w godzinach nocnych, aby zminimalizować utratę zysków.
Projekt strony głównej


Przykładowe podstrony

